les tarifes d'Airbnb
Fes créixer la teva activitat com a amfitrió
Parla de diverses maneres de donar un impuls a la teva activitat, amb temes com la gestió del calendari, l'estacionalitat, el compliment de la normativa i les tasques dels coamfitrions.
Converses
les tarifes d'Airbnb
Hola, comunitat d'Airbnb!
Soc propietari d'un allotjament de lloguer de curta durada fantàstic a Seattle, Washington, amb mobles i estris de cuina preciosos. Tinc una puntuació de 4,9 estrelles pel que fa a la comoditat i els equipaments i serveis que ofereixo als hostes. A causa d'altres circumstàncies vitals, he decidit deixar de fer lloguers de curta durada i vull vendre els mobles. Si ets un amfitrió nou que vol preparar el seu espai a Airbnb, pots aconseguir mobles de qualitat a bon preu.
Posa't en contacte amb mi.
Hola a tothom
Visc a l'Argentina i cobro en un compte en pesos argentins. On mai no havia tingut problemes, fins ara.
He rebut un percentatge del pagament, però no el pagament total per una estada.
La reserva és per a més de 28 nits?
Participa en la conversa
Un fòrum on els amfitrions de tot el món poden demanar consells, compartir suggeriments i impulsar la seva activitat, tot des d'un sol lloc.
Estic intentant esbrinar com calcula Airbnb les despeses de neteja. 14. El preu és bo. És el més important, tant per a estades curtes com per a estades més llargues.
Pots afegir 2 despeses de neteja a un anunci, una per a estades curtes (màxim 2 nits) i una altra per a estades més llargues.
Les despeses de neteja també han d'incloure la tarifa de l'amfitrió del 15,5 %.
Hola! Actualment soc amfitrió particular i, com que ara tinc un número SIRET, vull actualitzar el meu perfil i passar a ser amfitrió professional. He activat la funció a «Eines per a professionals de l'allotjament». No passa res, no em surt el menú «Informació de l'empresa».
Com ho he de fer? Gràcies per l'ajuda.
Hola a tothom,
Estic buscant l'ajuda d'amfitrions que ja hagin passat per aquesta situació, perquè després de més d'un mes i d'haver parlat amb unes 15 persones d'Airbnb, encara no he aconseguit resoldre-ho.
Abans d'aquest incident, el meu anunci tenia una puntuació de 5/5 i només tenia valoracions de 5 estrelles.