Optimitza l'anunci

Rep consells per configurar l'anunci i preparar el teu espai, com ara sobre les fotos, les descripcions, les prestacions, el manteniment i les normes de la casa.

Etiquetes del fòrum

Converses

Experiències destacades

Toby
@EdenStayz•Regne Unit

Soc en Toby, d'Accra, Ghana.

Tinc clar que vull millorar el meu anunci i obtenir més informació d'amfitrions amb experiència.

Ara mateix, el que més em preocupa és
aconseguir el màxim nombre de reserves i fer que el meu anunci destaqui, alhora que m'asseguro que els hostes gaudeixin d'una experiència impecable.

No dubtis a dir-me què puc fer per millorar el meu anunci.

Aquí tens l'enllaç a l'anunci: airbnb.com/h/edencourt

Darryl
@Darryl97•Santa Fe, Nou Mèxic

Hola! Fa uns quants anys que faig d'amfitrió i, normalment, tinc molta feina a Tucson quan comença a fer més fresc, però aquesta temporada ha començat molt malament i no tinc CAP reserva. Per això, he pensat que us podria compartir el meu anunci i demanar-vos comentaris o idees a la comunitat.

L'enllaç a l'allotjament és aquest...

airbnb.com/h/tucson-adobe

Gràcies!

Darryl

Luis Angel
@LuisAngel•Canadà

Hola! Em podries indicar com puc sol·licitar un gestor de comptes d'Airbnb específic perquè m'ajudi a gestionar els meus anuncis i em doni suport?

Tria una reacció
Mark
@Mark6458•Montclair, Nova Jersey

Hola, comunitat!

Això és tot un repte. No paro de posar-me en contacte amb l'equip d'assistència per a Superhosts per aquest problema.

Quan busco la ciutat on es troba el meu allotjament, l'apartament apareix a sota i es mostra la ciutat del costat.

Tria una reacció
Sebastian
@Sebastian1837•Alacant, Espanya

El meu pis té llicència turística fins al 2027, però el web no em permet reservar-lo per menys de 10 dies. Què he de fer?

Tria una reacció
Emilie
@Emilie01•Londres, Regne Unit

Hola, ,

Has comprovat a la configuració si hi ha cap requisit pel que fa a les estades mínimes? Aquest article t'explica com 👉️ Establir el nombre mínim i màxim de nits per al teu anunci, cosa que et pot ser útil.

Fes-nos saber si això t'ajuda a resoldre el problema o si necessites més consells!

Tria una reacció
Frankie
@Frankie144•Los Angeles, Califòrnia

Hola! Algú em pot ajudar, si us plau? Un hoste m'ha deixat una avaluació d'1 estrella (la primera avaluació que no és de 5 estrelles de 45 avaluacions). Bàsicament, és una represàlia per una reclamació per danys. Airbnb no l'ha eliminat... Només l'ha rebutjada sense donar-ne cap motiu. Algú em pot dir què puc fer en aquest cas? M'agradaria que s'eliminés aquesta primera valoració d'1 estrella. Gràcies.

Tria una reacció
Roseli
@RoseliMazzarello•São Paulo, Brasil

, perquè Airbnb consideri eliminar una avaluació per represàlies, és important demostrar que va ser una reacció directa al càrrec o a la responsabilització de l'hoste pels danys.

L'equip d'atenció al client d'Airbnb analitza els fets i la cronologia dels esdeveniments. Per això, et suggereixo que segueixis aquests passos:

1. Organitza la cronologia dels fets, recopila les dates i les hores exactes de: la sortida de l'hoste; l'obertura de la sol·licitud d'indemnització per danys a l'AirCover/Centre de resolucions; la publicació de l'avaluació d'1 estrella.

Tria una reacció
Odile
@Odile007•Bordeus, França

Cal interposar un recurs insistint en el concepte de «comentari de represàlia» (
retaliatory review) i mostrant la cronologia (sol·licitud d'indemnització presentada abans del seu comentari). A priori, aquest és el motiu oficial de cancel·lació segons el reglament.

En canvi, si reps una segona denegació, la cosa es complica…

És exactament el que m'està passant: va ser la mateixa agent d'assistència qui em va dir que sol·licités una indemnització. Quan li vaig dir que preferia esperar fins al final del període d'avaluació per evitar una ressenya de venjança, em va assegurar que aquestes avaluacions s'eliminaven.

Fa més d'un mes que dura això, malgrat que els demano que tornin a escoltar la gravació telefònica que demostra que només he seguit les instruccions de l'equip d'assistència. Estic molt enfadada.

Tria una reacció

Participa en la conversa

Un fòrum on els amfitrions de tot el món poden demanar consells, compartir suggeriments i impulsar la seva activitat, tot des d'un sol lloc.

Daniëlle
@Danielle402•Països Baixos

Bona nit,

Acabo de rebre un avís d'Airbnb perquè un hoste m'ha deixat una avaluació de 3 estrelles. I que potser hauria inclòs informació falsa al meu anunci.

Vull aclarir-ho immediatament;

Tria una reacció
Natascha Und Christian
@Natascha_M•Biberwier, Àustria

A mi també em va passar amb una valoració de 4 estrelles: «Mira què pots millorar», tot i que 4 estrelles vol dir «Molt bé». Tot està automatitzat.

Tria una reacció
Joëlle
@Joelle•Cannes, França

Hola, @Danielle402.

Estic d'acord amb @Emilie1 i us informo que els amfitrions que tenen una valoració de 4 *, suposadament «Molt bé», reben exactament el mateix correu electrònic automàtic. També és molt descoratjador!

Per si algú tenia cap dubte, l'única puntuació acceptable per a Airbnb és la de 5 *. Qualsevol puntuació inferior comporta aquest avís.

Tria una reacció
Guillaume
@Guillaume1214•Ottawa, Canadà

Hola a tothom!

Espero que algú d'aquí hagi viscut una situació similar i em pugui donar algun consell.

Fa poc, l'agost, vaig comprar una caseta i vaig crear el meu anunci a Airbnb poc després d'adquirir-ne la propietat. Uns cinc dies després que l'anunci es publiqués, vaig rebre un avís d'eliminació pendent que deia que el meu allotjament es considerava un anunci duplicat.

Tria una reacció
Joëlle
@Joelle•Cannes, França

Hola, @Guillaume1214.

M'imagino la teva frustració! No havia sentit mai que un anunci que s'hagués considerat que no era duplicat i que s'hagués pogut tornar a publicar fos suspès de nou!!

Notificaré alguns gestors de la comunitat per veure si poden ajudar-te amb la teva situació i, com a mínim, aconseguir que l'equip corresponent ho torni a revisar. @Bhumika @Quincy @Paula @Rebecca

Espero que això es resolgui ràpidament, Guillaume🤞
Joëlle

Tria una reacció
Toby
@EdenStayz•Regne Unit

Soc en Toby, d'Accra, Ghana.

Tinc clar que vull millorar el meu anunci i obtenir més informació d'amfitrions amb experiència.

Ara mateix, el que més em preocupa és
aconseguir el màxim nombre de reserves i fer que el meu anunci destaqui, alhora que m'asseguro que els hostes gaudeixin d'una experiència impecable.

No dubtis a dir-me què puc fer per millorar el meu anunci.

Tria una reacció
Genichiro
@Genichiro0•Hashimoto, Japó

Encantat de conèixer-te.

Potser és millor no publicar la contrasenya de la wifi ni una captura de pantalla de Netflix.

Tria una reacció
Susan
@Susan6573•Regne Unit

Hola, Toby!

Té molt bona pinta, però sembla preparat i fet amb IA. Perdona si m'equivoco. Un parell de coses: per què la gent no fa fotos amb les cortines obertes, amb l'allotjament ple de llum i amb la televisió apagada?

Dius que l'allotjament té 3 habitacions i 3 banys i mig, però a la descripció dius que té 2 habitacions i 2 banys i mig, i et repeteixes. Fes-ho més curt. M'he avorrit a mig camí i he deixat de llegir.

Tria una reacció