Bona tarda a tothom. És la meva primera experiència com a amfitrió, així que us agrairé qualsevol cosa que em pugueu recomanar: idees, suggeriments, consells...
Amfitrions novells
Comença aquesta aventura amb consells i orientació sobre com rebre les primeres reserves i viatgers.
Converses
Experiències destacades
Hola a tothom,
Soc la Laëtitia, Superhost a Airbnb des de fa 14 anys aquest any. 😃 Rebem hostes a casa nostra, com a família, en un poble del sud-oest de França. 🇫🇷🍇🌞🏡🏰
M'apassionen l'art i els viatges, però també la gastronomia i el futbol. Sí, sí! ⚽️ Endavant, Les Verts! 💚💚💚
Durant cinc anys, he dedicat el meu temps lliure a liderar la comunitat d'amfitrions d'Airbnb al meu departament, al sud-oest, on soc líder de la comunitat de forma voluntària.
Si encara no has tingut l'oportunitat d'assistir a una de les trobades d'amfitrions de la teva comunitat local, t'animo a fer-ho. És una experiència fantàstica per compartir i una manera fantàstica de conèixer altres amfitrions de la teva zona. (Hi ha informació útil publicada a les pàgines del club)
Sempre que puc, comparteixo algunes recomanacions aquí, basades en la meva experiència i les meves passions.
Tinc moltes ganes de conèixer-te una mica més i de seguir donant-nos suport mútuament.
Ara et toca a tu. Explica'ns:
Qui ets?
On sou, amfitrions? 🇫🇷🇧🇷🇮🇹
Quins són els teus temes preferits?
Com et podem ajudar?
Ens veiem molt aviat 😃
P. D.: Comparteixo una mica del meu art amb tu 🎨
Hola a tothom! És fantàstic tornar aquí i tenir un espai nou on tots puguem connectar entre nosaltres :-)
Salutacions a tothom des de Roma :-D
Com va?
Consulta el Centre de recursos d'Airbnb; jo també estava molt nerviosa quan va arribar el meu primer hoste.
Centre de recursos
Hola,
Gestiono un allotjament a Reims i actualment busco una persona de confiança que pugui fer tasques de neteja.
Qui em podria ajudar amb aquesta cerca?
Hola! Hi ha algú a Armènia?
Hola! Soc nova. Acabo de publicar el meu anunci i em preguntava com es fa per poder cobrar i afegir les despeses de neteja que de vegades es cobren a Airbnb. S'afegeixen a part? O han de formar part del cost inicial que es posa com a preu? Moltes gràcies per la vostra ajuda!
Pots afegir les despeses de neteja, les tarifes per animals de companyia i les tarifes per hostes addicionals a Airbnb, on estableixes el preu, la disponibilitat i altres aspectes.
Hola, Caterina 💞M'alegra que m'hagis explicat el que et preocupa. Jo mateixa he afegit una tarifa de neteja de 60 euros, un suplement d'allotjament per a hostes a partir de 2 persones de 24 euros i una tarifa per a gossos, que són benvinguts, de 25 euros per a un màxim de 2 gossos. A mi m'ha funcionat, almenys perquè la meva casa és bastant gran. També crec que realment es pot cobrar un recàrrec per la neteja. Ho comparo amb el fet que, si contractés una persona per fer la neteja, potser no ho aconseguiria pel preu que hi ha a l'anunci si una persona externa fes la mateixa feina. Almenys a mi m'ha funcionat i no crec que hagi afectat les reserves. Soc amfitriona a Finlàndia. Ha estat fantàstic conèixer el teu cas.💞 Et desitjo tot el millor i afegeix la tarifa de neteja.🤗 Salutacions cordials, Tuija
Participa en la conversa
Un fòrum on els amfitrions de tot el món poden demanar consells, compartir suggeriments i impulsar la seva activitat, tot des d'un sol lloc.
Hola! Soc nou a Airbnb.
Fa poc vaig veure una publicació sobre els canvis per als menors de 12 anys i com s'indiquen. Algú em pot ajudar a trobar la publicació? Gràcies.
Potser és aquest el que busques?
Hola! Gestiono 2 allotjaments a Airbnb a Angus, Escòcia. Estic buscant ajuda per fer algunes neteges que no puc fer jo sola. Algú em pot recomanar personal de neteja de la zona o potser algun coamfitrió amb qui puguem ajudar-nos mútuament amb les tasques de neteja? Gràcies, Rhona