Ofereix una hospitalitat inigualable

Comparteix bones pràctiques per oferir un servei de primera com a amfitrió en cada etapa de l'estada: des de la comunicació fins a l'experiència dels viatgers i les avaluacions.

Etiquetes del fòrum

Converses

Ben-Nasser
@Bennasser•França

Hola a tothom 👋

Tinc la sensació que, avui dia, un allotjament net, ben situat i conforme a l'anunci... gairebé s'ha convertit en el mínim que s'espera.

Sembla que el que realment marca la diferència cada vegada es troba més en altres aspectes:

la comunicació, l'anticipació, la capacitat de resposta, l'atenció al viatger i la manera de gestionar els imprevistos.

Tria una reacció
Tuija
@Tuija2•Finlàndia

ii

Tria una reacció
Geraldo Rocha
@GeraldoRocha•Rio de Janeiro, Brasil

Al Brasil, intentar fer l'entrada anticipada i la sortida tardana s'ha posat de moda. Si no ho permeteu, es converteix en un motiu per posar una puntuació de 3.

Tria una reacció
Ryan
@Ryan4504•San Diego, Califòrnia

Tinc un inquilí que passa un cable de càrrega per a vehicles elèctrics per la finestra de la cuina per carregar el seu Tesla. Com ho puc regular?

Tria una reacció
Valerion Apartments And Hospitality
@Nik1998•Albània

Hola a tothom! 👋

Soc un amfitrió novell de Tirana, Albània, i m'agradaria conèixer amfitrions amb més experiència i rebre comentaris sincers.

Vaig començar a fer d'amfitrió fa uns 45 dies i actualment gestiono diversos pisos situats a prop de l'aeroport internacional de Tirana. Els pisos estan pensats principalment per a estades curtes, viatgers que fan escala a l'aeroport, parelles, famílies i hostes que visiten Albània.

Tria una reacció
Julio
@juliocramirez•Ciutat de Mèxic, Mèxic

Hi ha hostes que m'han fet una reserva i, per algun motiu que escapa al meu control, no arriben o no entren a l'allotjament. El problema és que fan avaluacions amb mala intenció i frustració. Crec que si no fan servir l'allotjament, no haurien de fer avaluacions perquè perjudiquen els amfitrions.

Tria una reacció
Juan Barros
@Juanbarros•Medellín, Colòmbia

Hola, . En aquest cas, pots demanar a Airbnb, a través de l'equip d'atenció al client, que elimini aquesta avaluació perquè no compleix el que estableixen les normes.

Salutacions,

Juan

Tria una reacció

Participa en la conversa

Un fòrum on els amfitrions de tot el món poden demanar consells, compartir suggeriments i impulsar la seva activitat, tot des d'un sol lloc.

Alexis
@Alexandre308•Montpeller, França

Hola a tothom,

Soc Superhost des del 2013 i m'he trobat amb una situació absurda amb l'atenció al client.

Els fets: després de la sortida anticipada d'una viatgera (la Verònica) el dimecres 30 de setembre (per 3 nits no ocupades), l'equip d'atenció al client va fer un reembossament de 300 €.

Tria una reacció
Helen
@Helsi247•Bristol, Regne Unit

Vas acceptar que l'hoste pogués marxar abans d'hora modificant les dates de la reserva perquè tingués dret a un reembossament fora de la teva política de cancel·lació?

Si és així, tens raó: les dates haurien d'haver quedat disponibles.

Per què va decidir marxar abans d'hora l'hoste?

Tria una reacció
Rosa María
@Rosa_MarIA2601•Espanya

Bon dia, vaig amagar temporalment el meu anunci, però ara que l'he tornat a reactivar no puc veure l'historial de reserves. A l'apartat AVUI ja no apareix l'opció de TOTES LES MEVES RESERVES. Com ho puc solucionar?

Salutacions

Tria una reacció
Federico
@Federico1439•Roma, Itàlia

Soc un coamfitrió amb experiència i una sòlida trajectòria en la gestió de la recepció i l'atenció als hostes. M'ofereixo per ajudar-te en la gestió operativa dels teus apartaments, en particular per:

• Arribada presencial i recepció: recepció, lliurament de claus i explicació detallada de l'habitatge i del barri

• Sortida i inspecció: gestió de les sortides, comprovació de l'estat de l'immoble i del seu contingut abans de tornar-lo a preparar.

• Flexibilitat i disponibilitat: gestió dels retards dels hostes i assistència en cas d'emergència durant l'estada.

• Comunicació amb l'equip de neteja: coordinació ràpida per garantir que l'allotjament estigui sempre impecable entre una estada i la següent.

Treballo a Roma (idealment, al centre de Roma)

Tria una reacció