Cafè de la comunitat

Coneix altres amfitrions, comparteix experiències, conversa en un ambient distès i celebra les fites aconseguides!

Etiquetes del fòrum

Converses

Experiències destacades

Bhumika
@Bhumika•Toronto, Canadà

Hola a tothom!

Alguna vegada has desitjat tenir un espai per parlar de les situacions singulars que sorgeixen quan fas d'amfitrió? Doncs per això mateix serveix el Cercle d'amfitrions.

👉Ves a la barra lateral del Fòrum de la comunitat, fes clic a «Cercle d'amfitrions» i prem el botó «Uneix-t'hi» per accedir-hi. Si no fas clic a «Uneix-t'hi», no podràs veure les converses ni participar-hi (també pots fer clic aquí per veure el Cercle d'amfitrions).

Nota: les converses d'aquest espai no apareixeran als resultats de cerca a internet!

Vine i participa-hi!

Salutacions,

Bhumika

Rob
@Robin4•Mount Barker, Austràlia

Aquesta és una conversa que vaig iniciar aquí, al CC, fa uns quants anys. Fa poc vaig tenir contacte amb un artista australià destacat en el marc del Festival de les Arts d'Adelaida i això em va fer recordar aquesta publicació antiga... A qui t'agradaria allotjar?

Si tinguessis l'oportunitat, a qui d'aquest planeta t'agradaria més allotjar... i per què?

Començaré dient que el meu seria en Scott Neeson!

El Scott va emigrar amb els seus pares d'Escòcia a Austràlia el 1964, quan tenia 5 anys. Es van traslladar aquí, a Austràlia del Sud, i es van instal·lar al barri d'Elizabeth, a Adelaida, a uns 30 minuts d'on visc jo.

Després d'un intent fallit d'anar a l'escola, en Scott es va incorporar al circuit de cinemes Clifford Theatres, on es dedicava a portar els rodets de pel·lícules als diversos cinemes Clifford de la ciutat. Va anar pujant esglaons en el món del cinema aquí a Austràlia fins al punt de convertir-se en el director de distribució de la Twentieth Century Fox a Austràlia el 1986. El van atraure a la Twentieth Century Fox dels Estats Units i s'hi va traslladar el 1993 com a vicepresident de màrqueting i, finalment, va arribar a ser president de la Twentieth Century Fox.

L'any 2003, el van reclutar per convertir-se en president de Sony Entertainment i, entre un càrrec i l'altre, va anar de vacances a Phnom Penh, Cambodja.

Durant el viatge, va acabar a l'abocador de la ciutat i el van impressionar els centenars de nens de només 4 anys que rebuscaven qualsevol cosa que poguessin trobar per mantenir les seves famílies amb vida.

Va deixar Cambodja i va assumir el seu càrrec a Sony, però el pensament d'aquells nens d'aquell abocador de Phnom Penh el perseguia constantment. Així, al cap de 3 mesos, va vendre tot el que tenia a Los Angeles, es va traslladar a Cambodja i va crear el Cambodia Childrens Fund, que ara educa més de 2.000 nens i atén 20.000 famílies.

Qui fa això...? Renunciar al càrrec més influent del món de l'entreteniment global i dedicar-se i dedicar la seva vida als més desfavorits.

El Scott ara té 67 anys i és l'exemple perfecte de la persona que m'hagués agradat ser. Si tingués l'oportunitat, m'encantaria seure una nit o dues amb ell per descobrir què l'ha convertit en una persona tan extraordinària!

Salutacions......Rob

Till & Jutta
@Till•Stuttgart, Alemanya

Els mapes, on podeu veure els vostres propis viatges i els dels vostres amics, formen part de l'actualització de tardor. Allà també podeu veure si els ha agradat l'allotjament i com l'han valorat:

Ja heu fet un cop d'ull i heu descobert alguna cosa interessant?

Ves a Connections: https://www.airbnb.de/users/profile/connections-map

Cadian
@Cadinic•Anglaterra, Regne Unit

Pis de 2 habitacions a @southampton. Hi ha molts articles disponibles: 2 llits dobles, roba de llit prèmium, televisor, estris de cuina, olles, plats i paelles.

Tria una reacció
Geraldo Rocha
@GeraldoRocha•Rio de Janeiro, Brasil

Si has dit cafè, tens un aliat en mi.

Tria una reacció
Bhumika
@Bhumika•Toronto, Canadà

Hola a tothom!

Alguna vegada has desitjat tenir un espai per parlar de les situacions singulars que sorgeixen quan fas d'amfitrió? Doncs per això mateix serveix el Cercle d'amfitrions.

👉Ves a la barra lateral del Fòrum de la comunitat, fes clic a «Cercle d'amfitrions» i prem el botó «Uneix-t'hi» per accedir-hi. Si no fas clic a «Uneix-t'hi», no podràs veure les converses ni participar-hi (també pots fer clic aquí per veure el Cercle d'amfitrions).

Tria una reacció
Dom
@MrNiceGuy•Hoboken, Nova Jersey

M'hi apunto! 🙌🏼🫡❤️

Tria una reacció
Laëtitia
@LétiziaS2025•Carcassona, França

Realment animem els amfitrions a unir-se al cercle d'amfitrions i a participar-hi, aprenem molt junts.

Serà un plaer parlar-ne 😉

Tria una reacció

Participa en la conversa

Un fòrum on els amfitrions de tot el món poden demanar consells, compartir suggeriments i impulsar la seva activitat, tot des d'un sol lloc.

Membre

Hola a tothom! He vingut aquí per explicar-vos la meva experiència recent com a Superhost a Airbnb des de fa 2 anys. Fa unes 3 setmanes, un hoste va inundar el meu allotjament durant la seva estada. Ho vaig documentar tot (amb l'hora i la data) i ho vaig enviar a Airbnb. Vaig gastar més de 7000 $ en arreglar l'allotjament (amb factures/rebuts verificats) i Airbnb ha deixat la meva reclamació SENSE TOCAR des del 24 de setembre del 2026. Ara tinc endarrerida la hipoteca, ja que vaig gastar la major part dels meus estalvis per arreglar l'allotjament després que l'hoste l'inundés. A més, tot i haver-ho comentat a 2 gestors diferents, encara no he rebut cap resposta sobre la meva reclamació. Si et trobes en una situació de danys, NO paguis per reparar-los de seguida (si és possible). Demana un pressupost, bloqueja els dies i presenta una reclamació pels danys i la pèrdua d'ús. No facis com jo, perquè ara pot ser que perdi la casa aquest mes per no tenir diners per pagar la hipoteca. I tot això perquè un hoste va inundar el meu allotjament i Airbnb no ha fet res per solucionar la qüestió dels diners que vaig gastar NI dels dies que vaig perdre durant les reparacions. També publicaré informació sobre això a les meves xarxes socials, perquè la gent sigui conscient que Airbnb ofereix poques o cap protecció en un negoci amb una probabilitat elevada de patir danys. He estat mirant VRBO i potser traslladaré la meva activitat a aquesta plataforma, si aconsegueixo trobar la manera de conservar la meva casa, és clar.

Tria una reacció
Domenico
@Domenico407•Saronno, Itàlia

Bon dia. Soc en Dome, amfitrió d'un estudi a Saronno des de fa 2 anys.

Soc amfitrió i tinc una feina que m'ocupa moltes hores.

He acceptat reserves directes de persones ben valorades a la plataforma per augmentar els estades.

Tria una reacció
Ann Monika
@Ann_Monika0•Llombardia, Itàlia

Hola, . Jo també! 😊

- calendari

- disponibilitat

Tria una reacció