Reembossament al viatger sense alliberar el calendari: l'equip d'assistència tanca els meus tiquets sense respondre (Superhost durant 13 anys)
Hola a tothom,
Soc Superhost des del 2013 i m'he trobat amb una situació absurda amb l'atenció al client.
Els fets: després de la sortida anticipada d'una viatgera (la Verònica) el dimecres 30 de setembre (per 3 nits no ocupades), l'equip d'atenció al client va fer un reembossament de 300 €.
L'error d'Airbnb: l'agent que va gestionar el cas va emetre un reembossament manual sense modificar les dates de la reserva al sistema. Resultat: el meu calendari va quedar bloquejat amb el nom de la viatgera fins a la finalització teòrica de l'estada (el 3 d'octubre).
El perjudici: a més d'haver-me descomptat 300 € dels meus ingressos, Airbnb m'ha impedit físicament tornar a publicar el meu allotjament i tornar-lo a llogar durant aquests 3 dies. Es tracta d'un doble perjudici directe causat per un error de procediment d'un agent.
La gestió per part de l'equip d'atenció al client: des de dijous, ha estat un calvari: promeses de trucades de seguiment que mai s'han complert, tancament intempestiu dels tiquets per part dels agents i negativa a tenir en compte la pèrdua d'ingressos causada pel seu propi mal funcionament tècnic.
Hi ha hagut altres amfitrions que hagin aconseguit una compensació per aquest tipus d'error intern per part d'un gestor de casos (Case Manager)? Com heu aconseguit que el vostre cas sortís del bucle automàtic de l'atenció al client de nivell 1?
Gràcies pels vostres comentaris!