Bona nit,
Acabo de rebre un avís d'Airbnb perquè un hoste m'ha deixat una avaluació de 3 estrelles. I que potser hauria inclòs informació falsa al meu anunci.
Vull aclarir-ho immediatament;
He tornat a revisar el meu anunci, però el que diu la Sra. Wendeline sobre la llitera, que és molt estreta, també és cert, perquè es tracta d'una minicasa i a la descripció s'indica clarament que la llitera fa 70 cm x 200 cm. Així doncs, la senyora ho podia haver sabut.
Diu que li va semblar massa car pel que va rebre. Aquesta és la seva opinió, però estic dins del rang d'altres minicases i ofereixo una caseta en perfecte estat, que rep elogis per la seva netedat i per estar tan neta.
Crec que la senyora està una mica ofesa perquè no va poder entrar a la caseta abans de l'hora indicada al meu anunci. Li vaig donar l'oportunitat, però no volia pagar més per això. El que no va tenir en compte és que havia de fer que la persona encarregada de la neteja canviés el seu horari per poder complir amb el seu desig.
També vull assenyalar que aquesta inquilina va fer la reserva per als seus fills adults i que ella mateixa té un xalet 3 places més endavant al complex. Pràcticament som veïnes.
Per tant, em sap molt de greu que m'hagi donat 3 estrelles, però és la seva opinió.
El que no em sembla just és que Airbnb em reprengui quan no hi ha cap informació falsa al meu anunci. Tot el que hi consta hi és. I la caseta està en perfecte estat!
Per tant, voldria remetre-us als meus altres hostes, que també han escrit una avaluació.
M'agradaria veure una resposta per part d'Airbnb a aquest respecte.
M'agrada llogar a través de vosaltres i espero que això passi sovint.
Moltes gràcies per endavant per la vostra ajuda.
Salutacions cordials,
Daniëlle Sterke
Bosplekkie