Airbnb
Compte oficial

Preparatius per al trasllat: què pots esperar d'ara fins al 6 d'octubre

Hola a tothom!

Com ja sabeu, ens traslladem a un Centre de la comunitat completament nou, que es posarà en marxa el 6 d'octubre.

A partir de la setmana que ve, és possible que noteu alguns problemes tècnics mentre ens preparem per al canvi, com ara temps de càrrega més lents o funcions que no es comporten com s'espera. És normal, ja que estem preparant-ho tot entre bastidors.

Estem fent tot el possible perquè aquesta transició sigui el més fluida possible i tenim moltes ganes de donar-vos la benvinguda al nou Centre de la comunitat.

Gràcies per la teva paciència i per formar part d'aquesta comunitat.

Salutacions, L'equip de
la Comunitat

8 respostes1 oct.
Tria una reacció

L'espai oficial d'Airbnb per als amfitrions

Demana consells, comparteix suggeriments i celebra les fites aconseguides, tot des d'un sol lloc.

8 respostes

Membre

Gràcies per avisar-nos, Bhumika. Valorem molt que ens informis amb antelació dels problemes que puguin sorgir, ja que les migracions sempre comporten algunes sorpreses. Tinc una petició: assegura't que els enllaços dels fils antics continuïn funcionant després del trasllat. Seria una llàstima perdre anys de consells per a amfitrions per culpa d'URL que no funcionin. Tinc moltes ganes de veure el nou Centre de la comunitat el dia 6.

2 oct.
Tria una reacció
Dom
@MrNiceGuy•Hoboken, Nova Jersey

Per aturar el singlot ràpidament, prova remeis casolans senzills, com ara aguantar la respiració o beure a glops petits aigua freda per estimular el nervi vag i ajudar a restablir el diafragma, tal com indica la Clínica Cleveland.

Dit això, que cadascú agafi un got d'aigua, respiri profundament i es prepari per gaudir d'un Centre de la comunitat nou i millorat! Estic molt emocionada!

És hora de connectar amb els nostres amfitrions de serveis i experiències! Tots hem d'afegir-los a les nostres llistes d'equipament i serveis per a hostes. 😉

2 respostes2 oct.
Tria una reacció
Debora
@Debora•Islington, Regne Unit

Maniobra de Valsalva: tapa't el nas, tanca la boca i intenta expirar suaument com si inflessis un globus 😚

fa 11 hores
Tria una reacció
Airbnb
Compte oficial

M'has fet riure 🤣

Moltes gràcies per compartir el teu comentari tan bonic (divertit i enginyós)!

2 oct.
Tria una reacció
Tony
@Tony_And_Una0•Belfast, Regne Unit

No m'agrada queixar-me, però...

..

Per què hi hauria d'haver problemes tècnics?

Sé que Airbnb té un equip tecnològic gran. Els canvis com aquest s'han de provar a fons i corregir-ne els errors abans de posar-los en marxa.

Suposo que el motiu pel qual heu escrit això és que sabeu per experiència que sovint les versions d'Airbnb acostumen a tenir molts errors i, de vegades, s'han hagut de retirar funcions noves.

Fins aquí les meves queixes.

1 resposta2 oct.
Tria una reacció
Airbnb
Compte oficial

Hola.

Moltes gràcies pels teus comentaris sincers. Fusionar dues plataformes i migrar anys de contingut genera una càrrega que només es fa realment evident quan s'implementa a gran escala, per moltes proves que es facin prèviament. Preferim avisar-te abans que hagis d'estar preguntant-te per què les coses poden anar més lentes al principi.

Si observes alguna cosa que no va del tot bé, no dubtis a fer-m'ho saber i ho faré arribar a l'equip.

Gràcies,

2 oct.
Tria una reacció
Emiel
@Emiel1•Leeuwarden, The Netherlands

El meu perfil mostra: 157 publicacions i 15 261 respostes.

De fet, em sembla un nombre absurdament alt. Sembla que hagi estat una feina diària!

És clar que m'adono que s'han acumulat durant més de 12 anys, però tot i així...

He sabut que només es traslladen a la nova comunitat les publicacions dels últims 3 anys (?)

Així que he de donar-me pressa per desar algunes perles antigues...

1 resposta1 oct.
Tria una reacció
Airbnb
Compte oficial

Hola, . Has estat oferint una gran quantitat d'ajuda als amfitrions 😍 Gràcies per tot el que fas!

Sí, les publicacions i els comentaris dels darrers 3 anys es migraran i es podran seguir cercant. És possible que el contingut més antic no aparegui al nou Centre de la comunitat.

Salutacions,

1 oct.
Tria una reacció

Més informació sobre Airbnb Updates

Airbnb
Compte oficial

La nostra comunitat d'amfitrions en línia acaba de créixer. A partir d'avui, el Centre de la comunitat i els clubs d'amfitrions comparteixen espai.* Ara pots fer preguntes, rebre consells d'altres amfitrions, obtenir informació local i trobar maneres de fer créixer la teva activitat en un sol lloc.

Per fer un recorregut ràpid per les novetats, ves al menú que hi ha al costat de la teva foto de perfil i toca «Pots xafardejar una mica». Després, podràs explorar una o més d'aquestes àrees.

Fòrum de la comunitat: aquest fòrum públic està obert a tothom i està gestionat per Airbnb. Fòrums privats: són grups exclusius per a membres dedicats a tipus específics d'amfitrions, dirigits per Airbnb. T'afegirem a tots els grups que et corresponguin. Clubs d'amfitrions: són grups exclusius per a membres per a amfitrions de la mateixa ciutat o regió, dirigits per líders de la comunitat voluntaris. T'enviarem una invitació perquè t'incorporis al teu club d'amfitrions local, si n'hi ha cap. Novetats d'Airbnb: les últimes notícies d'Airbnb, les novetats dels productes i els canvis en les polítiques.

Quan hagis tingut l'oportunitat de descobrir les novetats, fes-nos saber què en penses o fes-nos una pregunta als comentaris.

* Si estaves actiu al Centre de la comunitat antic, encara tens accés a les converses recents.

Airbnb
Compte oficial

Hola a tothom!

Com ja sabeu, ens traslladem a un Centre de la comunitat completament nou, que es posarà en marxa el 6 d'octubre.

A partir de la setmana que ve, és possible que noteu alguns problemes tècnics mentre ens preparem per al canvi, com ara temps de càrrega més lents o funcions que no es comporten com s'espera. És normal, ja que estem preparant-ho tot entre bastidors.

Estem fent tot el possible perquè aquesta transició sigui el més fluida possible i tenim moltes ganes de donar-vos la benvinguda al nou Centre de la comunitat.

Gràcies per la teva paciència i per formar part d'aquesta comunitat.

Salutacions, L'equip de
la Comunitat

Airbnb
Compte oficial

Airbnb ha anunciat noves eines per ajudar-te a fixar els preus de manera dinàmica, augmentar els teus ingressos i gestionar diversos anuncis. A més, ara pots crear fàcilment plànols 3D interactius perquè els hostes puguin explorar el teu allotjament abans de fer la reserva.

Preus dinàmics: et recomanarem un rang de preus que t'ajudi a guanyar més diners quan la demanda sigui alta i a aconseguir reserves quan no ho sigui. Els teus preus s'ajusten automàticament cada dia i pots comprovar com de competitius són en comparació amb els d'anuncis similars i fer-hi canvis en qualsevol moment. Informació sobre els ingressos: el tauler d'ingressos ara fa servir la intel·ligència artificial per resumir el teu rendiment i mostrar-te si vas pel bon camí. Per exemple, compara els teus ingressos esperats amb els d'anuncis similars de la zona. Analitzem les dades locals per destacar què està afectant els teus ingressos i et suggerim accions que pots dur a terme directament des del tauler de control, com ara activar la reserva immediata o afegir l'equipament i els serveis que falten. Plànols de planta en 3D: escaneja el teu espai amb un iPhone Pro o un iPad d'Apple compatibles per afegir un plànol de planta en 3D interactiu que permeti als hostes fer-se una idea millor de l'allotjament.* L'eina inclou consells per fer l'escaneig i crea la distribució per tu, amb l'equipament i els serveis bàsics detectats automàticament.

Consulta informació sobre totes les eines noves i mira un vídeo aquí: Novetats per als amfitrions | Airbnb

* És compatible amb l'iPhone 12 Pro d'Apple o versions posteriors i amb els iPad amb càmera LiDAR. Hauràs de permetre que l'aplicació d'Airbnb accedeixi a la càmera.

La disponibilitat de les opcions i l'experiència de l'usuari poden variar en funció de la ubicació, el moment i els requisits.

Airbnb
Compte oficial

Airbnb va començar amb 2 amfitrions que necessitaven ajuda per pagar el lloguer del seu pis. Gairebé 20 anys després, milions d'amfitrions confien en Airbnb per ajudar-los a pagar el lloguer o la hipoteca.

Avui ens fa molta il·lusió anunciar l'Acceleradora d'habitatges d'Airbnb, el nostre compromís més important fins ara per ajudar a fer front a l'escassetat d'habitatges.

A través de l'Acceleradora d'habitatges d'Airbnb, invertirem inicialment 250 milions de dòlars per ajudar a desbloquejar més de 5000 milions de dòlars per a habitatges assequibles i de renda mixta. Airbnb també donarà suport a les reformes de les polítiques d'habitatge i concedirà 5 milions de dòlars a innovadors que facin que construir habitatges sigui més fàcil, més ràpid i més barat.

«Austin és casa meva. Fa 13 anys que visc aquí», diu l'Ivan Woodson, líder de la comunitat d'Airbnb. «Sempre m'ha agradat fer d'amfitriona, però assistir a l'esdeveniment d'avui m'ha fet sentir encara més orgullosa de ser amfitriona a Airbnb, perquè és una empresa que inverteix per fer de la meva comunitat un lloc encara millor per viure-hi.»

El Programa d'accel·lació d'habitatges d'Airbnb s'estrena als Estats Units amb l'ambició d'expandir-se arreu del món. Visita
airbnb.com/housingaccelerator per obtenir més informació i comparteix la teva opinió sobre l'habitatge a la teva comunitat als comentaris que hi ha a continuació.

Airbnb
Compte oficial

El 6 d'octubre, el Centre de la comunitat es traslladarà a una nova ubicació. Reunirem els fòrums globals i els clubs d'amfitrions locals en un sol lloc.

Serà una comunitat més gran, amb una millor experiència en línia. Podràs connectar amb encara més amfitrions, cosa que et facilitarà trobar l'ajuda que necessites per fer créixer la teva activitat.

Què pots esperar?

Quan s'hagi completat el trasllat, rebràs una invitació per correu electrònic amb un enllaç per descobrir el nou Centre de la comunitat.
Els fòrums globals es convertiran en un únic Fòrum de la comunitat.
Els debats es traduiran a 64 idiomes perquè tothom pugui participar-hi.

Seguiràs tenint accés a les converses recents. La primera vegada que iniciïs la sessió al nou Centre de la comunitat, et demanarem que llegeixis les nostres directrius de la comunitat i que activis les notificacions. Si tens cap dubte, posa't en contacte amb un dels nostres gestors de la comunitat o deixa un comentari a continuació.

Gràcies per formar part de la nostra comunitat. Tenim moltes ganes que vegis les novetats.