ii
M'agradaria saber la teva opinió: segons tu, què és el que realment marca la diferència avui dia perquè un viatger deixi 5⭐, a part de la neteja de l'allotjament?
Demana consells, comparteix suggeriments i celebra les fites aconseguides, tot des d'un sol lloc.
ii
M'agradaria saber la teva opinió: segons tu, què és el que realment marca la diferència avui dia perquè un viatger deixi 5⭐, a part de la neteja de l'allotjament?
Hola a tothom 👋
Tinc la sensació que, avui dia, un allotjament net, ben situat i conforme a l'anunci... gairebé s'ha convertit en el mínim que s'espera.
Sembla que el que realment marca la diferència cada vegada es troba més en altres aspectes:
la comunicació, l'anticipació, la capacitat de resposta, l'atenció al viatger i la manera de gestionar els imprevistos.
Així doncs, la pregunta clau és:
Per a vosaltres, les 5 ⭐️ es guanyen sobretot gràcies a l'allotjament… o gràcies a l'experiència que s'hi crea al voltant?
I si haguéssiu de triar un sol element que faci que una estada passi de «molt bé» a «excel·lent», quin seria?
Tinc curiositat per llegir les vostres opinions, perquè crec que no tots tenim la mateixa visió sobre això.
Tinc un inquilí que passa un cable de càrrega per a vehicles elèctrics per la finestra de la cuina per carregar el seu Tesla. Com ho puc regular?
Hola a tothom! 👋
Soc un amfitrió novell de Tirana, Albània, i m'agradaria conèixer amfitrions amb més experiència i rebre comentaris sincers.
Vaig començar a fer d'amfitrió fa uns 45 dies i actualment gestiono diversos pisos situats a prop de l'aeroport internacional de Tirana. Els pisos estan pensats principalment per a estades curtes, viatgers que fan escala a l'aeroport, parelles, famílies i hostes que visiten Albània.
Fins ara, l'experiència ha estat molt positiva. Hem començat a rebre reserves i les nostres primeres avaluacions, i estic molt content amb els comentaris que hem rebut dels hostes fins ara.
No obstant això, com que encara soc nou en el món de l'hostalatge, sé que hi ha moltes coses que puc millorar.
T'agrairia molt que em donessis la teva opinió sincera sobre el meu perfil i els meus anuncis:
• Què creus que estic fent bé fins ara?
• Què podria millorar en les fotos, les descripcions, els preus o la configuració dels anuncis?
• El meu perfil sembla professional i de confiança des de la perspectiva d'un hoste?
• Has vist cap error o oportunitat que hagi deixat escapar?
• Quin consell donaries a algú que està fent els seus primers mesos com a amfitrió?
• I en què t'hi centraries personalment per aconseguir més reserves, avaluacions i visibilitat a Airbnb?
M'agradaria rebre crítiques sinceres i constructives. Prefereixo aprendre dels amfitrions amb experiència ara que repetir els errors més endavant.
Gràcies per avançat i us desitjo a tots moltes reserves d'èxit i uns hostes fantàstics! 🏡
Salutacions cordials!
Hi ha hostes que m'han fet una reserva i, per algun motiu que escapa al meu control, no arriben o no entren a l'allotjament. El problema és que fan avaluacions amb mala intenció i frustració. Crec que si no fan servir l'allotjament, no haurien de fer avaluacions perquè perjudiquen els amfitrions.
Hola a tothom,
Soc Superhost des del 2013 i m'he trobat amb una situació absurda amb l'atenció al client.
Els fets: després de la sortida anticipada d'una viatgera (la Verònica) el dimecres 30 de setembre (per 3 nits no ocupades), l'equip d'atenció al client va fer un reembossament de 300 €.
L'error d'Airbnb: l'agent que va gestionar el cas va emetre un reembossament manual sense modificar les dates de la reserva al sistema. Resultat: el meu calendari va quedar bloquejat amb el nom de la viatgera fins a la finalització teòrica de l'estada (el 3 d'octubre).
El perjudici: a més d'haver-me descomptat 300 € dels meus ingressos, Airbnb m'ha impedit físicament tornar a publicar el meu allotjament i tornar-lo a llogar durant aquests 3 dies. Es tracta d'un doble perjudici directe causat per un error de procediment d'un agent.
La gestió per part de l'equip d'atenció al client: des de dijous, ha estat un calvari: promeses de trucades de seguiment que mai s'han complert, tancament intempestiu dels tiquets per part dels agents i negativa a tenir en compte la pèrdua d'ingressos causada pel seu propi mal funcionament tècnic.
Hi ha hagut altres amfitrions que hagin aconseguit una compensació per aquest tipus d'error intern per part d'un gestor de casos (Case Manager)? Com heu aconseguit que el vostre cas sortís del bucle automàtic de l'atenció al client de nivell 1?
Gràcies pels vostres comentaris!