Hola a tothom! 👋
Soc un amfitrió novell de Tirana, Albània, i m'agradaria conèixer amfitrions amb més experiència i rebre comentaris sincers.
Vaig començar a fer d'amfitrió fa uns 45 dies i actualment gestiono diversos pisos situats a prop de l'aeroport internacional de Tirana. Els pisos estan pensats principalment per a estades curtes, viatgers que fan escala a l'aeroport, parelles, famílies i hostes que visiten Albània.
Fins ara, l'experiència ha estat molt positiva. Hem començat a rebre reserves i les nostres primeres avaluacions, i estic molt content amb els comentaris que hem rebut dels hostes fins ara.
No obstant això, com que encara soc nou en el món de l'hostalatge, sé que hi ha moltes coses que puc millorar.
T'agrairia molt que em donessis la teva opinió sincera sobre el meu perfil i els meus anuncis:
• Què creus que estic fent bé fins ara?
• Què podria millorar en les fotos, les descripcions, els preus o la configuració dels anuncis?
• El meu perfil sembla professional i de confiança des de la perspectiva d'un hoste?
• Has vist cap error o oportunitat que hagi deixat escapar?
• Quin consell donaries a algú que està fent els seus primers mesos com a amfitrió?
• I en què t'hi centraries personalment per aconseguir més reserves, avaluacions i visibilitat a Airbnb?
M'agradaria rebre crítiques sinceres i constructives. Prefereixo aprendre dels amfitrions amb experiència ara que repetir els errors més endavant.
Gràcies per avançat i us desitjo a tots moltes reserves d'èxit i uns hostes fantàstics! 🏡
Salutacions cordials!